Toch geen strand...

18 juni 2012 - Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Een mens kan van gedachten veranderen... Dus toch maar niet naar het strand geweest:-).

En ja, gezien jullie reacties, konden we het ook niet over ons hart verkrijgen om geen verslag te maken:-).

Vandaag zijn we naar Corkscrew Swamp Sanctuary geweest, een trial door een natuurpark. Qua jaargetijde niet het beste, het regenseizoen is hier pas net begonnen (gelukkig nog niks van gemerkt) dus de meeste beesten zitten elders waar (meer) water is. Maar tijdens onze wandeling toch wat Wildlife gespot: een wasbeer, eekhoorn, otter en wederom als klap op de vuurpijl een alligator (de grootste tot nog toe). Bleek volgens de aanwezige Ranger een vrouwtje met jongen en die blijven dan achter in de droogte, terwijl de rest vertrekt naar het water. De achtergebleven alligator graaft gewoon net zo lang tot zij water tegen komt en kan maanden zonder eten.
Daarna alsnog naar Fort Meyers beach gegaan, alwaar we heerlijk op het terras drankjes hebben genuttigd en later gegeten. Drankje voor Es was wederom een koopje, Colaatje voor
$ 2,25 en voor deze prijs 4 keer een refill! Na die 4x had Es meer dan genoeg dus nog een refill hoefde niet meer. Kijk dat is nog eens leuk. Jammer dat die regel niet geldt voor Er zijn Budweisers:-). En bij het eten Es zover gekregen dat ze inktvis heeft gegeten en ze vond het nog lekker ook (althans niet vies...).
Na het eten weer van een mooie zonsondergang genoten.
Nu zitten we nog aan een heerlijk bakkie kokos koffie en rooibosthee bij de Starbucks. Lekker relaxed.
Straks naar het hotel en dan morgen op naar Orlando, naar de Disney parken, waar we 5 dagen de tijd voor hebben. Maar eerst als we in Orlando aankomen op verzoek voor een foto naar het hoofdkantoor van die 'plastic gekken' (weten jullie al wie dit keer het verslag heeft geschreven:-)). Voor de onwetende het Tupperware hoofdkantoor...

Tot morgen!

1. Pa en ma:
    19 juni 2012
    Erg leuk dat jullie toch weer wat laten horen.Dus Esther weer wat leren eten .Ik ga aan het werk we hebbn niet allemaal vacantie maar geniet er maar lekker van.We horen wel weer wat jullie van daag beleven liefs van ons.
  2. Rene:
    19 juni 2012
    Hè gelukkig, toch weer een dagverslag! Begon al ontwenningsverschijnselen te vertonen ;)
    Veel op het strand liggen daar kwam bij ons ook nooit wat van want er valt genoeg te zien. Zo blijkt ook weer uit jullie "safari".
    Die vier refills waren natuurlijk nodig om die inktvis zo snel mogelijk door te spoelen. :) Dan smaakt een Bud toch veel beter.
    Goeie reis naar Orlando! Benieuwd wat jullie daar weer zullen beleven (outlet?!?!).