Orlando

19 juni 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag een redelijk lange reis achter de rug, naar Orlando!

Jeetje wat een stad is dit, heel groot, allemaal parken, heel veel hotels en eettentjes. Erg gaaf om te zien, zeker 's avonds met al die lichtjes.

Zoals aangekondigd vandaag naar de Tupper in Orlando geweest, dit is het hoofdkantoor van Tupperware. Echt zo onwijs leuk!!!!! We mochten binnen een kijkje nemen, wat maakt dat gekleurde plastic je toch blij. Er was filmpje over hoe meneer Tupper was begonnen, de machine waarmee het plastic werd gesmolten, de eerste tuppertas en natuurlijk plastic dozen, haha. Vooral m'n zus vindt dit vast helemaal geweldig, nou zus dat was het ook, maar we hebben veel foto's gemaakt. Natuurlijk moest ik ook iets kopen wat we in Nederland niet hebben, kreeg ik zelfs m'n korting omdat ik consulente ben in NL, wat leuk:)

Verder hebben wij vandaag de eerste Orlando Outlet bezocht, ze hebben er maar een paar gelukkig. Wat groot en druk vergeleken bij de andere tot nu toe. Ach weer een paar dingetjes erbij, het moet in die koffers blijven passen, maar het lukt nog net.

Morgen gaan we naar Universal Island of the Adventure, we zijn benieuwd.

Liefs vanuit Orlando

1. Pap en Mam:
    20 juni 2012
    Die oulets dat is toch wat voor jullie.
    Erwin het zijn wel een paar knallers je schoenen.
    Wanneer wordt er weer wat op de foto geshowd.
    Past alles straks nog wel in de inloopkast thuis.

Gr. Pap & Mam