Sanibal Island

17 juni 2012 - Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Vandaag een korte rit gehad, van Bonita Springs naar Fort Meyers. En vlak bij Fort Meyers ligt het eiland Sanibal, waar we dan ook heen zijn gegaan.

Op Sanibal hebben we een fiets gehuurd en hebben we het eiland rond gereden (en dat in de volle zon bij 33 gr.). Mooie fietstocht, bij de vuurtoren nog op de foto gegaan, welke genomen was door een Amerikaan. Vervolgens met hem aan de praat geraakt, zijn dochter was net terug uit Europa en hij vond Europa super. Later zijn dochter nog gesproken en later ook nog zijn neef. De neef was ook in Nederland geweest, Amsterdam, Haarlem, Den Haag, Edam en jawel de Keukenhof. Uiteindelijk zelfs door de familie gevraagd of we vanavond bij hen thuis kwamen eten (de vriendelijkheid van de Amerikanen blijft ons verbazen). Dit verzoek hebben we toch maar beleefd afgewezen.
Nu gaan we lekker eten en genieten van een zwoele zomeravond en bij het eten maar 'ons Oranje verdriet' wegdrinken. Morgen gaan we weer lekker een dagje strand doen en de dag daarna naar Orlando. Dus voor morgen geen reisverslag, hebben jullie ook een dag rust:-).

1. Ans:
    18 juni 2012
    Iik vind het erg leuk om iedere dag even jullie verhaal te lezen. Dus ga het morgen missen!
    Update weer: weer regen (niet teveel klagen gister konden we buiten zitten)
    Tot overmorgen dan maar.
  2. Pap en Mam:
    18 juni 2012
    Ja alweer een week onderweg met mooie belevenissen leuk dat we er een graantje van mee hebben gekregen. Veel plezier in de tweede week. Liefs pap en mam
  3. Pa en ma:
    18 juni 2012
    Hallo Esther en Erwin. Wat leuk om jullie verhaal te lezen.Als je op de fietst stapt beleef je nog eens wat. Ja de tweede week is al weer in gegaan.Ik denk dat we morgen even naar jullie huis gaan .Ik zal jullie morgen wel missen met je verhaal.Veel liefs van ons Pa en Ma. Vaderdag was erg leuk met elkaar we hebben jullie gemist. Ik stop.
  4. Henriette en Jan:
    18 juni 2012
    Hallo tortelduifjes,nou voor ons geen probleem hoor,dat verslag van het strand kunnen we zelf ook maken.Koud en nat veel wind en zeker geen koele zwembroek om iemand de ogen mee uit testeken!!
    De strand bedden waren vol(zand).
    Vergeet je het mooie Tupperware kantoor niet te bezoeken!!
    Verwacht ik wel foto's van hoor.
    Fijne dag en in afwachting van jullie verhaal dan maar. veel liefs!
  5. RSR:
    18 juni 2012
    De eerste week zit er alweer op voor jullie,maar jullie hebben onwijs veel gedaan en meegemaakt,geweldig toch!!!
    Neem jullie rust en geniet,geniet,geniet!
    Het zal vreemd zijn morgen geen reisverslag te ontvangen,maar begrijpelijk en wachten geduldig af!
    Prettige dag!
  6. Rene:
    18 juni 2012
    Op een Segway is het beter uit te houden bij 33 C.
    Hebben jullie nog een overheerlijk ijsje gehaald bij Pinoccio's?
    Morgen even geen nieuws maar dan toch wel de volgende dag een dubbele portie? ;)