Onze dolfijnentocht

29 juni 2012 - St. Pete Beach, Verenigde Staten

Even een update van vandaag.... Zon zee en strand, heerlijk genieten gewoon!

We hebben toch ook nog wat ondernomen vandaag... Een boottocht naar Shell Island met dolfijnen spotten. Heerlijk met het warme weer op de boot, dat was in ieder geval lekker. De tocht ging naar een eilandje waar , de naam zegt het al, hele mooie schelpen zijn. Hier gingen we niet echt voor, maar het was uiteindelijk toch wel leuk, een uurtje schelpen zoeken. We hebben een paar hele grote gevonden, even kijken welke mee naar Nieuw-Vennep gaan. Toen ging het gebeuren dachten wij...op alle plaatjes zie dolfijnen achter de boten in de golven springen, op het plaatje inderdaad:). We dachten echt bijna dat we niets zouden zien, maar net voor het einde van de tocht doken er in ene toch een paar op. Helaas hebben we eigenlijk alleen de rugvinnen en een keer de staart gezien. Maar minimaal en zo snel dat een foto geeneens gelukt is, erg jammer dus. Blijkt dus ook dat de dolfijnen alleen springen als ze echt goed gehumeurd zijn, dit doen ze dus helemaal niet zo vaak, vertellen ze natuurlijk niet vooraf, haha.

We hebben de avond gezellig afgesloten met de koffers inpakken, zover als nu kon. Het lijkt erop dat alles gaat passen, de kilo's moeten we maar afwachten.

Nu nog een dagje genieten van de zon!

1. Pa en ma:
    30 juni 2012
    Het is toch weer een avontuur geweest. Wat heerlijk dat het allemaal zo leuk is wat jullie beleven en wij op de achter grond . Ik heb genoten van de verhalen Wij wensen jullie een hele goede reis veel liefs van ons.
  2. Pap en Mam:
    30 juni 2012
    Dolfijnen spotten komt ons bekent voor.En maar hangen over de railing met je fototoestel standby.Helaas jullie niet gelukt zien alleen maar schelpen.Pas op dat er geen beestjes in wonen anders zit de koffer straks helemaal vol.(leuk souvenir). Pak vooral de laatste uurtjes van jullie Amerika avontuur. Tot gauw
    Gr. Pap en Mam
  3. Rene:
    30 juni 2012
    Lekker dagje toch weer! Beetje bootje varen, beetje schelpen zoeken... Ik heb er hier ook nog een paar thuis op mijn bureau liggen die uit de Golf komen.
    Jammer dat de dolfijntjes niet echt hun dag hadden. Misschien bij een volgende trip eens met die beestjes gaan zwemmen, ook een hele unieke ervaring kan ik je vertellen.
    Bedankt alvast voor het bonnetje waarmee wij een gratis Bloomin Onion kunnen scoren! Zijn wij ook gek op en al helemaal als 'ie voor nop is :) En laat er nou net naast ons tweede hotel een Outback zitten!
    Maak er nog een leuke laatste dag van voor de koffers definitief weer dicht moeten :( en jullie weer deze kant op komen. Kan wel alvast verklappen dat de komende week de overgang qua temperatuur niet zo heel groot meer zal zijn :)
    Tot misschien nog een laatste blogje en anders alvast een voorspoedige terugreis gewenst!
  4. Henriette en Jan:
    30 juni 2012
    Ook van ons nog even een laat berichtje,jammer dat het nu weer over is?Ja wat vliegt het om. Het wat een super leuke vakantie,heb hem nog nooit eerder zo beleefd.Zitten er over te denken om er ook een bultje verslag op na te houden,Haha.
    Na jullie laatste mooie dag een goede terug vlucht.
    Veel liefs.
    P.S Mitchell heeft hem hoor!Hij was zo zenuwachtig dat hij bijna moest spugen!De schat!xxx