Relaxing

21 juni 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag een dagje in de 'relax stand' gehad. Eerst lekker uitgeslapen en daarna op ons gemak uitgebreid ontbeten bij Denny's. Es pannenkoeken en R scrammbled eggs, geroosterd brood en hashbrowns. Smaakte heerlijk, zeker véél beter dan in het hotel. Hotel is prima, maar ontbijt is simpel, superdruk en in een te kleine zaal.

Na het ontbijt zijn we eens naar de verschillende aanbieders van Disney kaarten geweest, want de diversiteit in prijzen viel ons op. Maar al snel kwam daar duidelijkheid in, het zijn gewoon standaardprijzen. De lokprijzen waren inclusief een time sharring avontuur, ons niet gezien. Oké toegegeven een 2e huis in de VS lijkt ons geweldig, maar dan aan de Westkust en als we eindelijk eens de Staatsloterij winnen oftewel blijven dromen. Dus uiteindelijk voor een standaardprijs een 2-daagse pas voor Disney gekocht. Met deze pas kunnen we op elke dag 1 van de vele Disney parken hier bezoeken. De keuze is gevallen op Magic Kingdom (morgen) en op Animal Kingdom (overmorgen).
Daarna zijn we naar het plaatsje Celebretion gereden, dit is een stadje naar het ideaal van de wijlen grote baas van Disney. Hier wat rond gelopen, nog in het zonnetje, maar de donkere wolken pakte zich al weer samen. Na Market street en omgeving verkend te hebben weer vertrokken. Precies op tijd want net in de auto begon de regen. Gelukkig hield de regen niet zo lang aan als gisteren, gewoon een pittige korte bui. De temperatuur lijdt er sowieso niet onder, blijft rond de 30 gr. En zelfs al regent het, zo als gisteren, aan de afdrukken van Esther haar topje konden we duidelijk zien dat je dan nog goed kunt verkleuren.
De dag was inmiddels al weer behoorlijk opgeschoten. Nog even langs de Mall at Millenia en een Outlet geweest om alvast R in het nieuw te steken voor de komende Dam tot Damloop. Missie geslaagd!
Voor ons doen op tijd gegeten en nu al weer op onze hotelkamer. Gaan het vandaag niet te laat maken, want morgen om 9 uur willen we in Magic Kingdom zijn en als het weer morgen meezit gaan we niet eerder weg uit het park dan 11 uur 's avonds, want 's avonds is er bij goed weer vuurwerk en de lichtjes parade. Kortom we hebben er zin in!

1. Ans:
    22 juni 2012
    Relaxen en outlet? Of hoort dat bij elkaar?
    Nee; outlet hoort bij jullie.
    Heel veel plezier in The Magic Kingdom!
  2. Rene:
    22 juni 2012
    Mmm, wakker worden en dan meteen lezen over de panecakes en slams bij Denny's, dat wekt de eetlust wel behoorlijk op!
    Celebration bezocht maar niet op en een Segway? Ik dacht dat dit wel in de planning was opgenomen? Komt misschien nog.
    Nou ja, 2 dagen Disney is ook niet verkeerd! Zeker wel het vuurwerk afwachten want dat is altijd super mooi daar.
    Ben benieuwd of er na een dag Magic Kingdom nog energie over is voor een verslag op het blog? Merken we morgen wel.
    Have fun ( ongetwijfeld :) )!!
  3. Pa en ma:
    22 juni 2012
    Ik hoor het al outlet het is een mooi verhaal om weer wat te kopen maar jullie hebben gelijk. Het gaat vandaag een volle dag worden ga er maar lekker van genieten.Veel liefs van ons.
  4. Henriette en Jan:
    22 juni 2012
    Wat hebben jullie het toch goed daar!!
    Erg lekker om zo een ontbijt te nemen kan haast niet wachten,maar viel hier tegen hoor,gewoon de bak yoghurt als altijd !!
    We zijn heel benieuwd naar het verhaal van morgen...
    Hoop dat er nog wat puf over is om ons dan ook op de hogte te brengen.Dikke knuffel voor Mick( sorry R)
    tot morgen.Wens jullie mooi weer !