Magie

22 juni 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Over vandaag kunnen we heel kort zijn: het was magisch!

Dat zou flauw zijn, we hebben heel erg genoten vandaag. Voor 9en stonden we aan de poort van Disney World, we waren dus lekker vroeg. We hadden een aantal attracties die we als eerste zouden nemen, met succes, we konden zo doorlopen. Eigenlijk hebben wij de eerste uren heel veel kunnen doen. Wat voor attracties: Big Thunder Mountain, Splash Mountain, Pirates of the Caribbean, Jungle Cruise, Haunted Mansion(spookhuis), Stitch Great Escape, Peter Pan's Flight, Railroad, Spacemountain(R alleen). Verder nog verschillende shows met de Disney figuren gezien, het weer zat gelukkig mee tot na de parade, dus we hadden geluk! Toen het losbarstte zijn we lekker droog met Mickey op de foto gegaan, goed moment dus. Daarna de winkeltjes door gelopen tot het weer wat droger werd.
We waren bang dat de Electric Parade niet door zou gaan, door de regen, maar met wat vertraging mochten we hier toch van genieten, met gelijk erachteraan een lichtshow op het kasteel en als klap op vuurpijl...super groots vuurwerk!
Onze voeten konden alle magie niet meer aan, die waren er echt klaar mee:)

De foto's volgen bij ons ontbijt, het internet is hier niet zo lekker en bij Denny's werkt dat prima icm pancakes!

Morgen weer een dagje Disney; Animal Kingdom.

We gaan nu magisch verder dromen!!!

1. Rene:
    23 juni 2012
    Zo, da's echt een Super Disney-day geweest zeg. Lekker dat de wachtrijen kort waren. Hebben wij wel anders meegemaakt. Ja het vuurwerk is echt groots, en dat iedere avond weer opnieuw.
    Ik zag dat jullie hotel vlak in de buurt ligt van een Outback restaurant. Is aan te bevelen zeker als je van vlees houdt! Last je niet afschrikken door een evt. wachtrij. Je bent er zo aan de beurt. Als starter is een Bloomin onion aan te bevelen http://www.outback.com/menu/bloomin-onion.aspx
    Morgen weer zo'n super dag ( ben benieuwd naar de foto's) en eet smakelijk alvast ;)
  2. Pap en Mam:
    23 juni 2012
    wat fijn dat jullie zo genieten. Wat lezen we nou de winkeltjes door gelopen geen eens een Disney figuur gekocht. Voor morgen
    weer veel plezier in Animal Kingdom.
    veel liefs van pap en mam
  3. Ans:
    23 juni 2012
    Ik ben niet de eerste vandaag, logisch? Zaterdag! Verhaal is weer leuk om te lezen, maar ben erg benieuwd naar magische foto's.
    Fijne dag!
  4. Pa en ma:
    23 juni 2012
    Goede morgen famielie lekker aan je ontbijt.Denken jullie nog een beetje aan de kilo's grapje geniet er maar lekker van.Esther zijn de winkeljes net zo leuk als in Parijs .Even iets van hier ik heb van de week in de krant gestaan je begrijpt over de film van de Marathon.Maar gaan jullie er maar weer een fijne dag van maken in Animal Kingdom. Ma en Pa.
  5. Henriette en Jan:
    23 juni 2012
    Hallo daar,wat is dat leuk om al die mooie foto's te zien.Laurelle heeft ze wel 6 keer bekeken!!En wil ook!Hebben wij weer...
    Ja dat was wel een lange dag gister,hoop dat de voeten goed uitgerust zijn na een nacht van MAGIE.Ben wat laat vandaag,dus jullie zijn al op pad.Hoop dat het net zo magies word als gister.
    P.S Mitchell mag volgende week zaterdag diploma zwemmen!!!
    Hij wilde jullie eigenlijk bellen,heb hem verteld dat jullie toen nog sliepen,bij deze!!
    Veel plezier,liefs van onsXXX