Orlando

19 juni 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag een redelijk lange reis achter de rug, naar Orlando!

Jeetje wat een stad is dit, heel groot, allemaal parken, heel veel hotels en eettentjes. Erg gaaf om te zien, zeker 's avonds met al die lichtjes.

Zoals aangekondigd vandaag naar de Tupper in Orlando geweest, dit is het hoofdkantoor van Tupperware. Echt zo onwijs leuk!!!!! We mochten binnen een kijkje nemen, wat maakt dat gekleurde plastic je toch blij. Er was filmpje over hoe meneer Tupper was begonnen, de machine waarmee het plastic werd gesmolten, de eerste tuppertas en natuurlijk plastic dozen, haha. Vooral m'n zus vindt dit vast helemaal geweldig, nou zus dat was het ook, maar we hebben veel foto's gemaakt. Natuurlijk moest ik ook iets kopen wat we in Nederland niet hebben, kreeg ik zelfs m'n korting omdat ik consulente ben in NL, wat leuk:)

Verder hebben wij vandaag de eerste Orlando Outlet bezocht, ze hebben er maar een paar gelukkig. Wat groot en druk vergeleken bij de andere tot nu toe. Ach weer een paar dingetjes erbij, het moet in die koffers blijven passen, maar het lukt nog net.

Morgen gaan we naar Universal Island of the Adventure, we zijn benieuwd.

Liefs vanuit Orlando

1. Rene:
    20 juni 2012
    Misschien nog ff een Tupperware koffer aanschaffen? Blijven alle outlet aankopen zeker "vers" tot jullie weer thuis zijn! :)
    De groeten aan "Harry" morgen!
  2. Ans:
    20 juni 2012
    Hoi, wat leuk twee verhalen. Daar had ik niet op gerekend.
    Wat leuk dat jullie bij de Tup zijn geweest, is dat net zo leuk als Disney? Zei de fan!
  3. Opa en oma:
    20 juni 2012
    Wat heb je dan gekocht??
  4. RSR:
    Leuke ervaring,leuke foto!
    Jullie hebben het erg druk met van alles en nog wat,gweldig toch!
    Dat wordt proppen,of toch maar een koffer erbij.......
    Ik wens jullie wederom een gezellige dag!
  5. Rik:
    Hoi Esther,
    Ik heb de link van jullie site van René gekregen en even tussen het verle werk door jullie reisverslagen gelezen. Hewel erg leuk in ieder geval. Ik hoop dat ik je nog herken als je over een hele lange tijd weer op de 11e etage loopt. Temperaturen van boven de 30 graden zorgen voor een andere look. Om maar gelijk de spanning weg te halen of je een prijs hebt gewonnen in de Roparun loterij kan ik je mededelen dat dit niet het geval is. Hopelijk kan je nu nog wat relaxter slapen.
    Veel plezier in ieder geval bij Universal Island of the Adventure,
  6. Irma:
    20 juni 2012
    Ha, ha, ben wel benieuwd wat voor speciale "USA-tup" je gekocht hebt. Enne... Universal Island of the Adventure klinkt goed :-)
  7. Pa en ma:
    20 juni 2012
    Hier ben ik nog even.Ik had van morgen een berichtje aan jullie verzonden maar ik zie het er niet op staan zeker iets fout gedaan.Leuk dat je bij Tupperware bent geweest en dan nog korting ook.Tot morgen groeten van ons .
  8. Jetjes:
    21 juni 2012
    Het ziet er allemaal even prachtig uit daar!! Leuk dat jullie ook even langs de tup zijn gegaan!! Gek op Plastic!! Nog heel veel plezier verder. Harry Potter kasteel ziet er bydeway ook gaaf uit zeg!!