Animal Kingdom

23 juni 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag eerst even wat andere zaken...

Een beroemde moeder dus inmiddels, leuk joh dat je in de krant hebt gestaan!
Mitch heel goed gedaan! Ik ben super trots op je, nu al.
Onze aankopen en de koffers, tja we wachten in spanning af, hihi. We hadden gelukkig wat kilo's speling, het shoppen hadden we ingecalculeerd. En natuurlijk is er ook nog de handbagage. In Disney kon ik niet veel kopen, maar wat ik heb is super gaaf een echte USA kerstbal.
De winkeltjes zijn hier net zo leuk als in Parijs, het park is hier alleen nog wel groter.

Dan nu over op de orde van de dag, de onze dan:). Vandaag dus Animal Kingdom, wederom rond 9 uur in het park. Het was dus weer een vroegertje, de voetjes moesten gewoon weer zullen we maar zeggen. Ook vandaag weer een hele leuke dag gehad, er zijn echt hele mooie en leuke dingen in het park. Het enige dat wij erg misten was de Magie, dat soort gevoel ken je als je in Disney bent geweest, R dus ook, haha. Maar het was echt wel gaaf. R begon de dag met de snelle attractie, ik was blij dat ik foto's maakte, pfff wat een ding. Toen dachten we, hup we nemen gelijk de waterattractie. Zag er niet zo spectaculair uit, zo'n ronde band met van die stoeltjes. Wel opvallend was het bord bij de ingang, dat het een snelle attractie was en dat je nat kon worden of zelfs doorweekt.... Bij het instappen waren de stoeltjes echt nat, terwijl we in de gordel zaten en omhoog getakeld werden, snel besloten om toch maar even de poncho aan te doen, en niet voor niets! Zelfs met poncho kwam je niet droog uit de strijd en die band had een redelijke snelheid en best een paar stevige dalingen, best een heftig ritje, maar we hebben erg gelachen.
Daarna de Safari ingegaan, met zo'n grote wagen/jeep, allerlei dieren gespot, die gewoon zonder hekken ertussen naast je kunnen lopen:giraffe/rhino/leeuwen/krokodillen/struisvogels/apen/nijlpaarden enz. Dit was echt heel erg gaaf! Dit waren wel de toppers in het park. Verder waren er nog wat attracties die we gedaan hebben en er waren trails die je kon lopen, ook hier waren veel dieren te zien, maar gaf ons beetje het idee van de dierentuin. Natuurlijk was er ook een parade, met het thema Safari. We hebben een erg leuke dag gehad.
Ook downtown Disney nog maar bekeken, hier hadden we meer van verwacht, het bestond voornamelijk uit eettentjes, maar gelukkig ook 1 MEGA Disney winkel. Nu moesten we natuurlijk ook wel eten, maar we zaten met René z'n advies in ons maag. Hij gaf het advies om buiten de deur te eten... Outback is namelijk Australisch. Maar we hebben het advies toch opgevolgd en met succes! Natuurlijk de blooming onion als starter geprobeerd, erg lekker! Verder een heerlijke 9oz. steak (+/- 250 gr. dus valt mee) gegeten, en croutons zo lekker, hmmm. Zeker voor herhaling vatbaar, René waar komen wij hem nog meer tegen????:)
 Helaas helaas zijn de voorspellingen dat het deze hele week slecht weer blijft, veel regen. Hier balen we wel erg van alles is zo wat buiten,  ieder krijgt wat hem toekomt zeiden we al:) voor ons jammer genoeg geen mooi weer. Maar we houden hoop dat ze niet zo goed kunnen voorspellen en dat we nog wat mooi/droog weer krijgen. De temperatuur is hier wel altijd goed, dus dat is een voordeel
Nu op naar Daytona Beach...

1. Piet ca en Loes:
    24 juni 2012
    He leuk om te horen dat jullie t zo Nasr je zin hebben, piet vraagt of je een Amerikaans Jack mee wil nemen met tekst erop of zoiets x van ons
  2. Pa en ma:
    24 juni 2012
    Hallo wij zijn een beetje laat vandaag eerst gewerkt en dan even naar boven voor jullie verslag.Het is weer erg leuk om alles te lezen.Over het weer dat is hier helemaal hopeloos. Ik denk dat als het bij jullie droog is dat de temperatuur beter is als bij ons.Het is te hopen dat het allemaal meevalt.En dat het toch een hele mooi''week mag worden van ons hebben jullie hem verdiend.Veel liefs van ons dikke kus.
  3. Rene:
    24 juni 2012
    Haha, leuk om te lezen dat jullie al met mijn advies in jullie maag zaten VOOR dat jullie gegeten hadden ;) Maar geen slechte tip he! In Daytona en Tampa zitten ze ook hoor: http://www.outback.com/restaurant/locations/
    Weer een lekker dagje geweest al met al. Wel een "boe" om een poncho aan te trekken aan te trekken in een waterattractie. Een beetje soaked hoort er wel bij :)
    Ben benieuwd wat de dag van morgen jullie weer gaat brengen. Hopelijk zijn het wat buien tussen de zonneschijn door i.p.v. andersom.
    Vandaag hebben wij een dagje hotels geboekt. Het weer hier werkt wat dat betreft wel mee :( Nog 1 te gaan in Atlanta en dan zijn wij rond. Nog 3 weken! Wij hebben er, mede dankzij jullie verhalen, helemaal zin in!
  4. RSR:
    24 juni 2012
    Wat een belevenissen allemaal! En dan ook nog zoveel lekker eten, gaat dit goed erwin? Volgens mij gaan jullie je laatste week in, dan terug naar huis met volgekochte koffers en rond gegeten buikjes. Bereid je er maar vast op voor dat het hier ook niet lekker is, het lijkt wel herfst! Maar ja, dat zien jullie dan wel nu eerst nog een weekje genieten. Hier zullen we voor jullie duimen dat jullie knap weer krijgen.
  5. Ans:
    24 juni 2012
    Die Amerikaanse kerstbal komt toch wel in onze boom te hangen?
    Hier hebben we de verwarming weer aan, dus nix te klagen bij jullie!