Bonita beach

15 juni 2012 - Bonita Springs, Florida, Verenigde Staten

Hallo allemaal.

Wat leuk om elke dag jullie reacties te lezen! Bedankt voor de leuke en lieve woorden!

Wat een leuke dag hebben wij weer achter de rug, erg vermoeiend dat wel, haha.

We hebben vandaag lekker niets gedaan, behalve genoten van het heerlijke weer en het strand. Door het lekkere windje was het prima uit te houden. Een duik in het water was een grote verrassing, wat heerlijk zeg! Het water was echt warm, Esther is nog nooit in ene het water in gelopen, tot nu dus. We hebben nog een paar foto's om jullie een beeld te geven van de drukke dag:-)

Om te voorkomen dat we zouden gaan verbranden zijn we aan het einde van de middag maar lekker naar de outlet gegaan om te shoppen. Nou dat verbranden zou wel zijn meegevallen aangezien wij vandaag ook onze eerste Floridaase hoosbui hebben gehad, de lucht werd gitzwart, wind en uiteindelijk REGEN.  Maar niet getreurd we moesten nu gewoon langer in de winkels blijven.

Morgen willen we een toer met de airboat gaan maken, reserveren is nog niet gelukt, maar dat zien we morgen wel verder. En de plaats Naples staat op de planning.

To be continued...

We lezen nu net het berichtje van Irma, de afgebeten hand van een kapitein van een boot in de everglades, duidelijke boodschap dat we op moeten passen dus, handen en voeten binnen boord, via het linkje van Irma kan je het verhaal lezen

1. RSR:
    16 juni 2012
    Leuk dat jullie ons dagelijks op de hoogte houden!
    Een heerlijke luierdag gehad,dat doen jullie goed!
    Prachtige foto's,ga zo door!
    Fijne dag.
  2. Rene:
    16 juni 2012
    "Vervelend" he zo'n dagje niks doen ;) Ja de temp. van het zeewater in de Golf vn Mexico was voor ons de eerste keer ook een aangename verrassing.
    Mooi getimed die regenbui! Kostte natuurlijk wel weer wat shopping-dollars extra :)
    Hier zijn we al blij als het zonnetje zich een uurtje laat zien :(
  3. Ans:
    16 juni 2012
    Die foto's zien er echt wel uit als VAKANTIE! Super hoor, ga zo naar het filmpje kijken, eerst even werk voor school doen! Doei en tot morgen, Ans
  4. Piet ca en Loes:
    16 juni 2012
    Ziet er super goed uit veel plezier verder x