Welkom op ons USA reisblog!

8 juni 2012 - Nieuw-vennep, Nederland

Hallo lieve allemaal,

Zoals jullie weten vertrekken wij bijna weer naar de USA! Dit keer een rondreis door het tropische Florida:)

Bij deze ook welkom op ons reisblog. Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis.

Om dan maar bij het begin te beginnen, de plaatsen en hotels.

Miami Bal Harbour: Hotel The Sea View  http://seaview-hotel.com/photo-gallery/

Key West Hotel The Inn at Key West  http://www.theinnatkeywest.com/

Bonita Bay Hotel Trianon Bonita Bay http://www.trianon.com/bonitabay.html

Fort Myers:Hampton Inn & Suites http://www.hamptoninn.com/en/hp/hotels/index.jhtml?ctyhocn=FMYHSHX

Orlando: Hotel Comfort Inn Maingate http://www.comfortsuiteskissimmee.com/

Daytona Beach: Hotel Oceanside Inn http://www.oceansidedaytona.com/accommodations.html

Titusville: Hotel B.W. Space Shuttle Inn http://book.bestwestern.com/bestwestern/US/FL/Titusville-hotels/BEST-WESTERN-Space-Shuttle-Inn/Hotel-Overview.do?propertyCode=10168&disablenav=false&sob=C10

St.Pete Beach: Hotel Beachcomber Beach Resort http://www.beachcomberflorida.com/hotel-accommodations.asp

1. Opa en oma:
    8 juni 2012
    Ik zou bijna een voet fetisj ontwikkelen.....
  2. Henriette en Jan:
    8 juni 2012
    ja ja denk dat jullie er zin in hebben!!
    Heeeeel veel plezier!!
  3. Jeroen en Martine:
    9 juni 2012
    Mooie nagels maar dit weekend had je ze beter nog oranje kunnen maken ;-)
  4. RSR:
    9 juni 2012
    Leuk dat we mee mogen genieten van jullie reis!
    Maak er wat moois van en we wachten geduldig jullie berichtjes en foto's af!
  5. Rene:
    9 juni 2012
    He, top dat jullie nog een blog hebben aangemaakt! Gaan wij natuurlijk van dag tot dag volgen, dus schept bij jullie wel de "verplichting" voor een dagelijkse update te zorgen ;)
    Nagels zijn er ook super uit. Als wij gaan laat ik ze ook zo door jou doen Es :)
    Have fun!!
  6. Ans:
    9 juni 2012
    Ontzettend leuk dat wij op deze manier 'met jullie mee mogen'. Een heel goede reis, geniet van vakantie en het maken van onvergetelijke herinneringen.
    Veel liefs van Ans.
    (Chris is naar een verjaardag, kijkt denk morgen en de rest van de reis ook zelf)
  7. Pa en ma:
    9 juni 2012
    Een hele goede reis!!!!! We gaan met jullie mee.!!
    Zijn benieuwd naar jullie verslagen..

Veel liefs Pa & Ma
  8. Chris:
    10 juni 2012
    Heel veel plezier in Florida!
    Geniet van de reis en ben benieuwd naar de foto's en verhalen!
  9. Pap en Mam:
    10 juni 2012
    Voor ons zit het erop. voor jullie een goed vooruitzicht geniet ervan.
    gr. Pap & Mam
  10. Henriette en Jan:
    11 juni 2012
    zit net te lezen in jullie reis doc over een zwembad
    gevuld met bron water!!!!nou nou...