Aankomst hotel

11 juni 2012 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Eindelijk we zijn in ons hotel! Het is inmiddels 23:11 plaatselijke tijd. Ook de 2e vlucht verliep voorspoedig. Bij aankomst iets langer dan op Washington moeten wachten op onze koffers, maar al met al toch nog redelijk snel. Toen op naar de autoverhuur, eerst een stuk lopen en toen met een trein verder. En dan de autokeuze, we hebben een SUV genomen. Zaten te twijfelen tussen een echte Amerikaan, een Jeep of een Koreaan, een Hyundai. Een blik aan de binnenkant en we vielen toch voor de luxe van de Hyundai alles er op en eraan superluxe!

Ruim half uur na het hotel gereden en nu hebben we het gehad, voor jullie al weer bijna dag, voor ons begint de nacht. We zijn er klaar mee. Weltrusten!

1. Ans:
    Fijn te lezen! Mijn dag gaat nu beginnen. Doei
  2. Rene:
    12 juni 2012
    Zijn jullie er nu al klaar mee? De pret moet nog gaan beginnen! :)
    Wedden dat jullie al weer wakker zijn. Zo'n eerste nachtje duurt meestal niet lang. Lekker een early bird breakfast en dan verder bijkomen aan het strand.
    Have fun!!
  3. RSR:
    12 juni 2012
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    Rust maar lekker uit en maak er verder een mooie dag van!
  4. Pap en Mam:
    12 juni 2012
    Fijn dat alles goed is gegaan.
    Nemen jullie nu de rust en ga er daarna fijn van genieten.
  5. Henriette en Jan:
    12 juni 2012
    Hoi daar,ja dat was een lange dag he!
    Nou hier zijn we al weer aan de koffie en jullie straks een heerlijk ontbijt.Geniet van al het moois vandaag.liefs van Mitchell(die keelpijn heeft)
  6. Pa en ma:
    12 juni 2012
    Fyn dat het goed is gegaan.
  7. Pa en ma:
    12 juni 2012
    Nog even een paar woortje van ons.Zyn jullie naar de stad geweest of even met de auto wezen toeren. Ik hoor het nog wel. Liefs van ons pa en ma.
  8. Irma:
    Veel plezier :-)