Key West

13 juni 2012 - Key West, Florida, Verenigde Staten

Vandaag waren we vroeg op pad gegaan, voor onze rit naar Key West.

Key West is het meest zuidelijke puntje van Amerika, vanuit Miami een lange weg over verschillende eilanden (Keys). Onderweg wat leuke plaatjes geschoten en uiteindelijk in Key West aangekomen.

Wat moet je hier gezien hebben...het meest zuidelijk punt natuurlijk, vanwaar het nog maar 90 miles naar Cuba is, Duval Street is the place to be met allemaal winkeltjes en eettentjes en natuurlijk de zonsondergang bij Mallory Pier.

We hadden wat leuke foto's van onze auto en uitzichten, maar de computer werkt niet mee, dus dan morgen maar helaas.

Tot morgen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rene:
    14 juni 2012
    En ondanks die fantastische omgeving toch nog even tijd hebben om ons uitgebreid te feliciteren! Met onze geslaagde jongens wel te verstaan :) , het voetbal was weer een heel ander verhaal :(
    Geniet weer van een nieuwe dag in de Sunshine State!
  2. RSR:
    14 juni 2012
    Jammer...we wachten geduldig af,alvast een mooie dag gewenst!
  3. Pa en ma:
    14 juni 2012
    Hallo jullie liggen lekker te slapen en wy gaan maar weer aan een nieuwe dag beginnen. De voetbal was niets dus gaan ze het zondag nog eens proberen wy denken weinig kans. Maak er vandaag maar weer een mooie en fynedag van liefs van ons.
  4. Henriette en Jan:
    14 juni 2012
    ja wat een mooie dingen kom je dan tegen he onderweg!
    Zou best effe willen ruilen,jullie?
    Fijne dag vandaag!veel liefs
  5. Rene:
    Strak SUV-tje hoor!
  6. Ans:
    14 juni 2012
    Ik was vanmorgen beetje laat, want ik wist niet wat ik aan moest doen. Op jullie foto's te zien; hebben jullie dat probleem niet. Wat een geweldige zon!
  7. Pa en ma:
    14 juni 2012
    Hallo nog even een paar woordjes.Wat een leuke foto's.En de auto is ook niet vervelend.groeten van ons.Tot morgen.