Zon zon zon

28 juni 2012 - St. Pete Beach, Verenigde Staten

Heerlijk heerlijk is eigenlijk het enige dat we kunnen melden. Een zonovergoten dag achter de rug in de Sunshine State, dat is het nu weer !

Wat merkte we nog van Debby, weinig. Behalve een puntje het water was wel een graadje koeler:) Kortom we hebben een heerlijke dag achter de rug.

We hebben ook nog aan onze verslavingen gewerkt...dan bedoel ik niet shoppen, hihi. We hadden al de Starbucks en de Subway die we regelmatig bezochten, maar we hebben een nieuwe.....De Outback, wat is dat heerlijk eten! Op de foto onze Blooming Onion van vanavond, helaas kennen we deze niet in Nederland.

Op naar morgen, genieten van nog meer zon en zee, en we denken nog over een boottocht om dolfijnen te spotten, kunnen we jullie ook wat meer melden dan dat het hier heerlijk is en wij genieten!

1. Ans:
    29 juni 2012
    Ben weer op de hoogte, fijn om zon te hebben. Ik was niet zo' n grote fan van Debby.
    Vandaag lange dag: afscheidsmusical gr 8.
    Doei.
  2. Rene:
    29 juni 2012
    Ja, ja, ho maar weer. Nu weten wij wel dat het daar lekker zonnig is. ;) Hier een tropische plakkerige dag achter de rug, da's al heel wat voor deze Hollandse zomer.
    Mijn excuus dat ik jullie aan een nieuwe verslaving heb geholpen, maar er zijn ergere dingen toch :)
    Ik had jullie net een nieuwe tip willen geven, maar daar waren jullie zelf ook al op gekomen, dolfijnen spotten! Uit andere blogs kom ik het volgende bedrijfje vaak tegen http://www.seascreamer.com/ maar wellicht dat dichter in de buurt ook wel wat te vinden zal zijn.
    Mocht het luieren jullie toch echt "te veel" gaan worden dan kan er misschien toch nog aan de segway-behoefte worden voldaan: http://www.stpetebeachsegway.com/ Leuk hoor en echt niet moeilijk!
    Niets moet, alles mag op zo'n vakantie, heerlijk toch!
  3. Pap en Mam:
    29 juni 2012
    Lekker toch dit goede eindresultaat.
  4. RSR:
    29 juni 2012
    Het ziet er prachtig uit en wij zijn dan ook erg blij voor jullie dat het allemaal is goed gekomen!
    Geniet van jullie laatste dagen en wij lezen graag wat jullie allemaal gaan doen of hebben gedaan.
    Fijne dag!
  5. Pa en ma:
    29 juni 2012
    Leuk dat het zulk mooi weer is en dat jullie zo genieten.Wij gaan even naar jullie huis om de was weg te brengen en wat bij de koffie en thee te halen voor maandag morgen.We horen wel weer een nieuw verhaal van jullie. groeten van ons.
  6. Irma:
    29 juni 2012
    Gelukkig maar dat Debby op tijd vertrokken is...
    Zon, zee en dolfijnen spotten... klinkt heel erg vervelend :-)