Yes zon!

28 juni 2012 - St. Pete Beach, Verenigde Staten

Vandaag onze rit van Titusville naar St. Petes Beach. Naar aanleiding van alle beelden van de westkust, ondergelopen straten, huizen, krokodillen en ratelslangen in de straten enz. waren we toch wel benieuwd wat we zouden tegen komen. Nou daar kunnen we v.w.b. onze bestemming St. Petes Beach kort in zijn. Debby en haar sporen waren gelukkig in geen velden of wegen (meer) te bekennen. Wat resteerde was een nagenoeg strakblauwe lucht, zon en weer veel hogere temperaturen (+/- 35 gr.). Kortom, na een paar mindere dagen, weer heerlijk zomers weer. En dat komt mooi uit want er resteren ons nu alleen nog maar relaxte strand dagen. Hotel ligt direct aan het strand, heeft een mooi aangelegde tuin met diverse zwembaden en dag en nacht live muziek. Kortom wij gaan ons hier zeker vermaken en zoals het er nu naar uitzit krijgen wij een heerlijk einde van de vakantie. Zojuist nog een heerlijke avond strandwandeling gemaakt en aan de strandbar een lekkere cocktail genuttigd. Wat kan het leven toch mooi zijn. Heerlijk hoor!

Onze dagelijkse update zal nu niet meer 'gegarandeerd' zijn, want dat zal nu voornamelijk relaxen aan het strand zijn!

1. Rene:
    28 juni 2012
    Goed om te lezen! Geniet er van ( maar wel af en toe nog ff bloggen hoor ;) ).
  2. Ans:
    28 juni 2012
    Verwachting voor het weer hier: zon einde van de dag misschien onweer, met in det middag kans op regen. Kortom de warmste dag.
    Ga er van uit dat de zon en omgeving bij jullie voor een beter plaatje zorgen = vakantie!!! Genieten dus.
  3. Pap en Mam:
    28 juni 2012
    Heerlijk hoor nog even relaxen. Voordat jullie het weten is de vakantie voorbij.
  4. Pa en ma:
    28 juni 2012
    Fijn dat bij jullie lekker warm en mooi is geniet er maar van .Laat toch nog wat horen anders missen we dat zo.Groeten van ons.
  5. Henriette en Jan:
    28 juni 2012
    ja aan alle spannende dingen komt nu ook een eind,geen slechte manier om jullie vakantie af te sluiten.Gewoon met een heerlijk zonnetje aan het strand.
    Nou hoef je ons ook niet weer van die verhalen te gaan sturen over hoe warm het water is,en het vervelnde strand bed.Laat ook de foto's maar weg hoor,goddelijk lichaam in zwembroek,wie zit daar nou op te wachten.....haha.
    Heeel veeel plezier nog deze dagen.Zal aan jullie denken en ...tot snelXXXX