Welcome to Miami

12 juni 2012 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vandaag onze eerste dag, we hebben Miami verkend hoor!

Ons hotel het Sea View...deze naam konden wij niet plaatsen vanaf onze kamer, dat vroeg om onderzoek. De speurneus van ons 2 had het al snel uitgevonden. Na het ontbijt hebben we eerst langs het strand gewandeld, lekker relaxen.

Maar we wilden toch wel wat meer zien, dus met de auto naar South Beach, dit moet de place to be zijn. Een mooi strand, prachtige zee, terrasjes. Er waren hier nog meer dingen te bekijken, maar Esther kreeg een beetje last van de warmte:) de zon scheen volop, lijkt erop dat we in de Sunny State zijn.

Op zoek naar een supermarkt om een koelbox en drinken in te slaan. TomTom aan naar winkelcentrum. Hoe vervelend..wel winkels maar geen super, haha. De eerste aankoop is een feit. Maar shoppen hebben we bijna niet gedaan, we zijn met een rondvaartboot gegaan en hebben Miami bekeken vanaf her water. We hebben heel veel huizen gezien van bekende mensen: Parker (pennen), Edith Piaf, Puff Daddy, Liz Taylor en nog vele andere.

Nog een leuk weetje voor ik zal geen namen noemen:Miami heeft een hotel: THE Richmond.

Oh ja supermarkt hebben we uiteindelijk wel gevonden!

Morgen gaan we op tijd op pad, richting de Keys.

Allemaal heel erg bedankt voor jullie leuke berichtjes!

1. Ans:
    13 juni 2012
    Jullie eerste dag! Leuk verslag van een fijne en zonnige dag!
    Bij ons begint DE ORANJE WOENSDAG.
  2. Rene:
    13 juni 2012
    Haha, warmte, volop zon...! Wie was er bang voor "slecht" weer? ;)
    Voor het winkelcentrum gok ik zomaar op De Bayside marketplace?
    Morgenavond Duvalstreet op en neer lopen, even een drankje bij Sloppy Joe's bar en genieten van het avond/nachtleven van Key West! Het zal je maar te wachten staan :)
  3. Pap en Mam:
    13 juni 2012
    Jullie een gevulde koelbox hier staat de ijskast gevuld met een pilsje om tijdens de wedstrijd iets te drinken op de goede afloop (hopen we).
    gr. pap en mam
  4. Pa en ma:
    13 juni 2012
    Leuk om zo wat van jullie te horen.Hier is alles goed.Een fyne dag groeten.
  5. Henriette en Jan:
    13 juni 2012
    Ja ja wrijf het er maar in,last van de warmte!!Nou hebben we hier geen last van hoor.Heb je dat zwembad al geprobeerd?Fijne dag liefs
  6. RSR:
    13 juni 2012
    Leuk weetje,geniet maar lekker door, dank voor de kaart!