Laatste (strand)dag

30 juni 2012 - St. Pete Beach, Verenigde Staten

Vandaag was het dan zover feitelijk onze laatste dag. Ja oké, morgen hoort ook nog bij onze vakantie, maar morgen eerst maar een beetje uitslapen en dan om 14:00 uur de lucht in voor onze 1 e vlucht.

Vandaag weer heerlijk een dagje op het strand geluierd, waar Es haar nieuwe bikini kon showen. Het is hier bijna de 4 th of july dus dan doet zo een bikini  het extra goed.

Na eerst lekker te hebben geluierd vonden we het toch tijd voor wat actie en hebben we een jetski gehuurd. Superding, eerst met z'n tweeën erop, maar ja voor wat Es betreft ging het iets te snel. Dus later R alleen, zodat hij zich vol gas helemaal kon uitleven, klapperend over de golven. Helemaal geweldig vond hij het!

Daarna weer lekker op ons strandbedjes bijkomen van alle 'inspanning' en lekker langs en door de zee gewandeld. En ja toen kwam langzaam steeds meer het besef bij ons dat het nu HELAAS toch echt de laatste loodjes zijn. Na afscheid te hebben genomen van het heerlijke water van de Golf van Mexico en het strand hebben we tot grote vreugde van Es nog een keer gegeten bij Outback. Nu nog aan een Frappucino en een heerlijke kokos koffie bij de Starbucks en straks weer naar de strandtent bij het hotel voor onze laatste avond en nacht:-(.

1. Rene:
    1 juli 2012
    Die bikini is helemaal goed (Mieke wil 'm ook)!
    Jetskieen staat ook nog op mijn to do-lijstje, lijkt mij echt Super (om in Amerikaanse termijn te blijven). Ik denk eigenlijk dat het voor Es eerder allemaal wat te langzaam ging ;)
    En dan, tja weer tijd om afscheid te nemen van the Sunshine State maar als ik jullie enthousiaste blog nog eens doorlees zal het vast geen definitief "good bye" zijn :)
    Goede vluchten gewenst zonder vertraging en alvast een welkom thuis mochten jullie dit pas lezen op Hollandse bodem!
  2. Pa en ma:
    1 juli 2012
    Hallo lieve schatte jullie zijn zeker onder weg naar het vliegveld. Auto in leveren en dan de koffers over de band. Daar komt die dan grote stikker er op te zwaar .Maakt niet uit lekker in kopen gedaan.Ik hoop dat je dit nog kunt lezen op het vliegveld.Mischien laat je nog wel wat weten op de mail .Goede vluchten gewenst En welkom thuis. Liefs dikke kus.